Entrevista exalumne: XISCO BOSCH!!

Bon dia, avui he tingut la sort d’entrevistar un exalumne que va estudiar a La Ribera fins l’any passat i aquest alumne és el meu germà gran, en Xisco Bosch!


Li he volgut fer l’entrevista al meu germà perquè volia saber més coses del seu institut i de com li ha anat al nou centre.


Hola, Xisco , comencem!


1. Quants d’anys tens? Tinc 16 anys. 


2. Què estàs estudiant i on? Estic estudiant 1r d’FP de grau bàsic d'agricultura, i vaig a l’IES Josep Sureda i Blanes. 


3. Quin horari feu? Els dilluns, dimarts i divendres de 8 a 14, els dimecres de 8 a 13 i els dijous de 8 a 15. 


6. Hi ha matèries pràctiques? Què us fan fer? Quasi totes les matèries són pràctiques. I ens fan fer coses relacionades amb el camp.


7. Heu d'anar vestits d’una manera concreta? Com i per què? Sí , hem d’anar amb calçons llargs i botes de seguretat, perquè quan utilitzam una eina no ens hem de fer mal. 


  

8. Quants anys duren aquests estudis? Aquest estudis duren 2 anys com a  mínim. 


9. Quin material necessiteu? Necessitem unes tisores de podar d’una mà, unes ulleres de protecció, guants i uns taps per les orelles. 


10. Quants alumnes sou a la teva classe? Hi ha nines i nins? 

A la meva classe són 16 persones entre nines i nins.


11. Com va anar estudiar a l’IES La Ribera? Em va anar molt bé, però la peresa i les ganes de jugar em van superar. 


12. Com et va anar el teu primer dia al teu nou institut? Em va anar molt bé.


13. Què t’agradaria fer quan acabis aquests estudis? M’agradaria seguir estudiant grau mitjà d’agricultura. 


Moltes gràcies!

Paula Bosch Cerdà 2n F


Comentaris