Entrevista a na Marta, dissenyadora de la portada de l'agenda 2023/2024




Marta Maria Gonzalez Fajardo 3rC i el director Xavier Vaño Jornet,

fent l'entrega del premi.



  • Com et vas sentir quan vas saber que el teu disseny va ser seleccionat per a l'agenda escolar d'aquest any? 

           Em vaig sentir molt orgullosa del meu treball.


  • Què et va inspirar a crear aquest disseny per a l'agenda escolar? 

           En realitat, no vaig tenir una inspiració específica. Vaig explorar diferents opcions

fins que en vaig trobar una que em va agradar.


  • Quin va ser el procés creatiu darrere del teu disseny? Hi havia alguna història o concepte especial darrere d'ell? 

           Vaig voler representar l'institut i vaig trobar-ho un repte interessant.


  • Pots compartir alguns detalls tècnics sobre com vas crear el teu disseny? Quines eines o tècniques vas utilitzar? 

           Vaig fer servir l'aplicació Canva i les seves eines, així com l'aplicació Procreate al meu 

           iPad.


  • Has estat involucrada en projectes de disseny abans d'això? Quins van ser alguns dels teus treballs anteriors? 

           No tenia experiència prèvia en disseny.


  • Quin significat té per a tu veure el teu disseny imprès i distribuït a tots els estudiants de l'escola? 

           És un sentiment d'èxit i orgull per a mi, veure que el meu treball arriba a tota la 

           comunitat escolar.


  • Has rebut comentaris de companys, companyes o professorat sobre el teu disseny? Com ha estat la reacció de la comunitat escolar? 

En general, la reacció a l'institut ha estat molt positiva.


  • Quin consell donaries a altres estudiants que vulguin seguir els teus passos i destacar en el camp del disseny? 

El meu consell seria que intentin representar l'institut el millor possible i que no temin a experimentar amb les seves idees creatives.


  • Tens plans futurs relacionats amb el disseny? T'agradaria continuar desenvolupant el teu talent en aquesta àrea? 

Sí, definitivament. Planejo continuar utilitzant el material del premi.



Gràcies per compartir la teva experiència, Marta! Esperem que gaudeixis del teu regal.


Redactor, Baruc Gabriel Calafell Álvarez: 3r F 


 

Comentaris