Intercanvi entre IE Besalú i IES La Ribera (2a part)

La setmana del 30 de maig al 2 de juny vam dur a terme la segona part de l'intercanvi, rebent la visita dels companys de l'IE Besalú.

Dimarts 30 de juny vam rebre l'alumnat i professores de l'IE Besalú, al pati de l'institut. Després, els alumnes de primer vanfer un ball de benvinguda.

Al llarg del dematí vam fer diferents tallers com pintar i decorar bosses de tela, jocs lingüístics i diferents exposicions com l'Auca de Ramon Llull o el racó dels parcs naturals. Per acabar el dia vam anar a la platja.

El segon dia vam fer una excursió a Palma. Passejarem pel centre de Palma i visitàrem Cort i el Consell Insular de Mallorca, on ens van fer dues visites guiades. A l'hora de dinar vam estar per la zona de la Seu i del Parc de la Mar.

El següent dia, dijous 1 de juny, vam anar d'excursió a Sóller i al port de Sóller. Primer visitàrem el port de Sóller, on vam poder nedar i jugar a la platja, i després vam pujar al tramvia, que ens va dur cap a Sóller.

I a l'últim dia, que és el quart dia, al matí vam anar a la platja de Palma i l'horabaixa es va fer un berenar per tot l'alumnat participant a l'intercanvi i també a tots els pares. Després vam acompanyar a l'aeroport els companys de l'IE Besalú.

En conjunt m'ha agradat molt aquesta experiència, he pogut aprendre noves coses i també conèixer gent nova. Per a propers oportunitats, recoman a tot l'alumnat de participar en una experiència com aquesta.