Entrevista Noah Calvo Schionning de 3C

Avui hem entrevistat a en Noah Calvo Schionning de 3rC i ens ha explicat unes quantes coses sobre la seva gran passió.



1.Què és la doma natural? En què consisteix?

És una forma d'ensenyar els cavalls fent-li entendre les ordres que se’ls demanan en comptes d’obligar-los com s’ha fet tradicionalment, és a dir posar-li un ferro a la boca, la qual cosa els molesta.


2.Què és el que més t'agrada i el que menys?

El que més m’agrada és el moviment lliure com a resultat final de l’animal, el que menys m’agrada és el temps i la paciència que se li ha de dedicar, ja que és difícil.


3.Tens un cavall preferit?Com és?

Chanel i Minerva són les meves eugues preferitdes, les dues són de capes castanyes. Na Chanel té una petita taca en el front i na Minerva té una taca a tota la cara i té calcetins blancs.


4.T’hi dediques professionalment? Has guanyat alguna competició?

He fet classes i també he muntat cavalls particulars d’altres persones per mantenir-los o per solucionar alguns problemes. Sobre els premis, per exemple, aquest estiu vaig quedar en segona posició en el trofeu de S.A.R infanta Helena.



5.On tens el cavalls?

La meva família té una finca i els tenim allà, nosaltres els mantenim i els cuidem.



6.Has vist néixer algun cavall?

No, perquè no fem criança de cavalls a la meva finca.




Moltes gràcies!!


Veronika López-Paez Sevcikova i Evan Ramírez González

Comentaris